Co se závadou na voze?



Řeknete si, že odpověď je náramně jednoduchá. Přece se musí odvézt vůz do autoopravny. Ale když je to jen drobnost nebo se tatáž závada stále opakuje? Podíváme se na velmi častou záležitost a tou je porucha na ERG ventilu. Jistě víte, k čemu slouží a co to je. Pokud ne čtěte dále a vy to co to znáte klidně následující odstavec přeskočte. Tedy tento ventil slouží k tomu, aby se část výfukových zplodin dostala zpátky do sání. Tím se údajně snižuje teplota a také tedy škodlivost výfukových plynů. Zkratka ERG vlastně znamená Exhaust Gas Recirculation, tedy v angličtině. Což česky znamená něco jak recirkulace výfukových plynů.

moderní vůz

Tak tedy ve vší možné stručnosti vysvětlení oč jde a nyní k tomu, proč je to jedna z nejotravnějších a nejčastěji se kazících věcí. To už vlastně plyne z toho, k čemu je určena. Prochází tím vlastně odpad a ten prostě celou tu záležitost ucpe. Neb jinak zanese a ona se pak zakousává a zlobí. Proto je spousta řidičů, kteří si nechali celý systém vyřadit z činnosti. Můžete to zkusit sami, pokud na to máte školu nebo speciální kurs. Pak se ovšem nerozčilujte, když už vůz nenastartujete. Zvažte raději povolání odborníka, který své práci rozumí a ví na co a kam sáhnout.

moderní vůz

Vy jako amatér byste to mohli dokopat ještě více než to je, a to znamená další ztrátu času a peněz. Deaktivace EGR ventilu není jednoduchá záležitost. Nejde totiž jen o to vyšroubovat ho a vyhodit ven. Pokud tedy máte zájem, aby vás tato součástka přestala neustále zlobit, pokud tak tedy vůbec činí, neváhejte povolat profesionály. Ty nemusíte nikde hledat, postačí vám kliknutí zde v tomto článku na ten text, který je jinou barvou. Jde totiž o takzvaný odkaz přímo na deaktivaci EGR ventilu a ta vám také bude provedena v co nejrychlejším čekacím čase. Je docela dobře možné, že technici k vám přijedou ještě týž den.